Powered By Blogger

14 Kasım 2011 Pazartesi

Tarkan 'Larousse!'

Megastar Tarkan'ın şarkılarının 'Deyim ve Atasözleri'nden olduğu söylenmişti.

      Tarkan'ın şarkı sözlerinin 'Deyim ve Atasözleri'nden' ibaret, kolay lokmalar olduğu ima edildi. Yapılan yanlıştı. Kolay mı 'Deyimler ve Atasözleri' sözlüğünü açıp, deyimleri dip dibe ekleyip, atasözlerini araya sıkıştırmak? Gerçekten zor iş. Bütün gece yorulmadım, sıkılmadım açtım bende 'Deyimler ve Atasözleri' sözlüğünü. Tek amacım Tarkan'ı anlayabilmekti. " Uzattım ayağımı yorganıma göre, Ok yaydan çıkmıştı bir kere, kuyruklu yalana inandı, dalıma basıp al elmaya taş attı, söz hiç acımayacaktı, yakalarsam muah muah." Baksanıza benim yazdığıma. Olmadı..Olmayacak da... O an kabul ettim Tarkan'ın yaptığının ne kadar zor bir iş olduğunu.
       Helal Tarkan Helal...

Bu arada Tarkan'ın yeni hedefi 'Deyimler ve Atasözlerini' bitirip Meydan Larousse'a geçicekmiş....

http://www.sansursuzhaber.com/tarkan-larousse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder